Informacja dot. Pośrednika kredytu konsumenckiego

INFORMACJA dot. POŚREDNIKA KREDYTU KONSUMENCKIEGO

udzielana zgodnie z art. 7 ustawy z dnia 12 maja 2011 r. o kredycie konsumenckim

Firma Pośrednika kredytu konsumenckiego:  
  Habza Finanse Centrum Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością  
Siedziba Pośrednika kredytu konsumenckiego:  
  ul. Grójecka 1/3, 02-019 Warszawa  
Numer w rejestrze Komisji Nadzoru Finansowego:  
  RPK040012  
Zakres umocowania pośrednika kredytu konsumenckiego:  
1.W odniesieniu do realizacji postanowień Rozdz. 2 Ustawy o kredycie konsumenckim z dn. 12.05.2011r Pośrednik zobowiązuje się do poinformowania Klienta przed zawarciem umowy o kredyt konsumencki o wysokości opłat związanych ze świadczoną usługą pośrednictwa kredytowego. Pozostałe koszty wynikające z zawarcia umowy o kredyt konsumencki nie są Pośrednikowi znane, a obowiązek informacyjny spoczywa na Kredytodawcy.
2.Pośrednik oświadcza, iż działa wyłącznie we własnym imieniu oraz nie jest związany umowami z Bankami ani instytucjami finansującymi, a co za tym idzie nie pobiera od nich wynagrodzenia z tytułu pośrednictwa kredytowego. Art., 28 Ustawy o kredycie konsumenckim nie ma zastosowania.
3. Habza Finanse Centrum Sp. z o.o. jest umocowany przez Klienta do dokonywania czynności związanych z pośredniczeniem finansowym przy zawarciu przez Klienta umowy o kredyt/pożyczkę.
Procedury składania skarg na pośrednika w trybie wewnętrznym i sposób korzystania z pozasądowych procedur wnoszenia skarg i odwołań:  
Zasady przyjmowania i rozpatrywania reklamacji zostały określone w Regulaminie składania reklamacji Habza Finanse Centrum Sp. z o.o., który jest dostępny w siedzibie spółki, a także dostępny jest na stronie internetowej www.habza.com.pl. Reklamację Klient może przekazać, w najbardziej dogodny dla siebie sposób:
1.W siedzibie spółki Habza Finanse Centrum Sp. z o.o., ul. Grójecka 1/3, 02-019 Warszawa,
2.Przesyłając list na adres: Habza Finanse Centrum Sp. z o.o., ul. Grójecka 1/3, 02-019 Warszawa,
3.Dzwoniąc pod numer telefonu: 22 243 53 14 dostępny od poniedziałku do piątku w godz. 9:00 – 19:00. Opłaty za połączenie z Infolinią z telefonów stacjonarnych i komórkowych – opłata zgodna z cennikiem operatora danej sieci.
4.Poprzez przesłanie Reklamacji za pośrednictwem wiadomości e-mail w formie elektronicznej na adres: info@habza.com.pl
Wynagrodzenie pośrednika kredytu konsumenckiego:  
Habza Finanse Centrum Sp. z o.o. otrzymuje wynagrodzenie od Klientów na podstawie zawartej z nimi umowy pisemnej w zakresie pośrednictwa finansowego.

INFORMACJA dot. POŚREDNIKA KREDYTU KONSUMENCKIEGO

udzielana zgodnie z art. 7 ustawy z dnia 12 maja 2011 r. o kredycie konsumenckim

Firma Pośrednika kredytu konsumenckiego:  
  Habza Finanse Plus Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością  
Siedziba Pośrednika kredytu konsumenckiego:  
  ul. Grójecka 1/3, 02-019 Warszawa  
Numer w rejestrze Komisji Nadzoru Finansowego:  
  RPK006963  
Zakres umocowania pośrednika kredytu konsumenckiego:  
1.W odniesieniu do realizacji postanowień Rozdz. 2 Ustawy o kredycie konsumenckim z dn. 12.05.2011r Pośrednik zobowiązuje się do poinformowania Klienta przed zawarciem umowy o kredyt konsumencki o wysokości opłat związanych ze świadczoną usługą pośrednictwa kredytowego. Pozostałe koszty wynikające z zawarcia umowy o kredyt konsumencki nie są Pośrednikowi znane, a obowiązek informacyjny spoczywa na Kredytodawcy.
2.Pośrednik oświadcza, iż działa wyłącznie we własnym imieniu oraz nie jest związany umowami z Bankami ani instytucjami finansującymi, a co za tym idzie nie pobiera od nich wynagrodzenia z tytułu pośrednictwa kredytowego. Art., 28 Ustawy o kredycie konsumenckim nie ma zastosowania.
3. Habza Finanse Plus Sp. z o.o. jest umocowany przez Klienta do dokonywania czynności związanych z pośredniczeniem finansowym przy zawarciu przez Klienta umowy o kredyt/pożyczkę.
Procedury składania skarg na pośrednika w trybie wewnętrznym i sposób korzystania z pozasądowych procedur wnoszenia skarg i odwołań:  
Zasady przyjmowania i rozpatrywania reklamacji zostały określone w Regulaminie składania reklamacji Habza Finanse Plus Sp. z o.o., który jest dostępny w siedzibie spółki, a także dostępny jest na stronie internetowej www.habza.com.pl. Reklamację Klient może przekazać, w najbardziej dogodny dla siebie sposób:
1.W siedzibie spółki Habza Finanse Plus Sp. z o.o., ul. Grójecka 1/3, 02-019 Warszawa,
2.Przesyłając list na adres: Habza Finanse Plus Sp. z o.o., ul. Grójecka 1/3, 02-019 Warszawa,
3.Dzwoniąc pod numer telefonu: 22 243 53 14 dostępny od poniedziałku do piątku w godz. 9:00 – 19:00. Opłaty za połączenie z Infolinią z telefonów  stacjonarnych i komórkowych – opłata zgodna z cennikiem operatora danej sieci.
4.Poprzez przesłanie Reklamacji za pośrednictwem wiadomości e-mail w formie elektronicznej na adres: info@habza.com.pl
Wynagrodzenie pośrednika kredytu konsumenckiego:  
Habza Finanse Plus Sp. z o.o. otrzymuje wynagrodzenie od Klientów na podstawie zawartej z nimi umowy pisemnej w zakresie pośrednictwa finansowego.

Przykład reprezentatywny

Kalkulacja została dokonana na dzień 16.10.2024 r. na reprezentatywnym przykładzie. Przykład wskazuje dane orientacyjne i ma niewiążący charakter. Służy celom informacyjnym i nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu cywilnego, ani zaproszenia do zawarcia umowy kredytu na zaprezentowanych warunkach. Wskazane wyliczenia są oparte o założenia przyjęte dla reprezentatywnego przykładu, nie uwzględniają oceny zdolności kredytowej i nie wypełniają obowiązków informacyjnych wynikających z Ustawy z dnia 12 maja 2011 r. o kredycie konsumenckim. Przyznanie i wysokość kredytu zależy od zdolności kredytowej klienta.

  • Maksymalna Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO) wynosi 11,41%.
  • Całkowita kwota kredytu (bez kredytowanych kosztów): 200 000 zł.
  • Całkowity koszt kredytu: 128 565,50 zł (w tym: prowizja z tytułu udzielenia kredytu 0 zł, odsetki od kredytu 128 565,50 zł, koszty usług dodatkowych 0 zł, koszty zabezpieczeń 0 zł).
  • Całkowita kwota do zapłaty: 328 565,50 zł.
  • Prowizja za udzielenie kredytu jest kredytowana.
  • Oprocentowanie nominalne 10,85%.
  • 120-miesięczne raty w równej wysokości 2 738,05 zł.
  • Minimalny okres spłaty – 24 miesiące.
  • Maksymalny okres spłaty – 144 miesiące.
© 2024 Habzafinanse.pl | Obsługa techniczna: efectownia.pl | Polityka prywatności